wtorek, 3 czerwca 2014

Niemoc twórcza pokonana

Ostatnio trudno mi było się skupić na czymkolwiek, więc i spod szydełka niewiele wychodziło. teraz mam nadzieję, że będzie lepiej :)

Ta mała serwetka niedługo trafi do miejsca przeznaczenia, ale na razie nie powiem gdzie :)



A teraz bieżnik, wyszedł większy niż się spodziewałam. Wymiary to: 56x42 cm. Wzór wzięłam z SR 4/2013, tam element z kwiatkiem powtarzał się 4 razy i w jednej kolumnie, ja zrobiłam po swojemu, bo mi tak bardziej na stolik pasowało :). Właśnie to lubię we wzorach z elementami, że można dowolnie kombinować z wielkością. Kolory są żywsze, ale niestety brzydko za oknem, to i zdjęcia gorzej wychodzą. Mam w planie dorobić do bieżnika serwetki pod kubki, ale jak mi to wyjdzie, to zobaczymy :)






A jeszcze dla chętnych schemat :)







10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i ciekawy kolorystycznie bieżnik -podoba mi się.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię zabawę z kolorami :) Bieżnik wyszedł fantastycznie.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że niemoc pokonana, bo mała serweteczka jest śliczna, a bieżnik super się prezentuje :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe dzieła :-) Serwetka śliczna. Bieżnik doskonały - bardzo mi się podoba :-) Dziękuję za wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. serwetka śliczna a bieżnik wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny bieżnik:) Serwetka choć nieduza równie wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza serwetka, ale ten bieżnik to Ci wyszedł przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetka bardzo, bardzo ładna, taka delikatna i wzorek fajny a bieżniczek też bardzo mi się podoba, super pastelowe kolorki:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace ☺ Kolorki w bieżniku fajnie się uzupełniają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskakujące kolorystycznie zestawienie, ale efekt końcowy imponujący.Przy tak ażurowym splocie, podstawki pod kubki mogą się nie sprawdzić, bo musiałyby być bardzo mocno ukrochmalone i sztywne aby po każdym podniesieniu kubeczka się nie przesuwać lub zwijać. Takie odnoszę wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)